Introduzione di u produttu:
U ghjacciu seccu hè a forma solida di diossidu di carbonu, largamente usata in u trasportu di a catena di friddu per l'articuli chì necessitanu ambienti à bassa temperatura, cum'è l'alimentu, i farmaceutichi è i campioni biologichi.U ghjacciu seccu hà una temperatura estremamente bassa (circa -78,5 ℃) è ùn lascia micca residu mentre sublima.A so alta efficienza di rinfrescante è a natura non contaminante facenu una scelta ideale per u trasportu di a catena di friddu.
Passi d'usu:
1. Preparazione di u ghjacciu seccu:
- Purtate guanti protettivi è occhiali di sicurezza prima di manipulà u ghjacciu seccu per evità i congelamenti da u cuntattu direttu.
- Calculate a quantità necessaria di ghiaccio seccu basatu annantu à u numeru di articuli da esse refrigerati è a durata di u trasportu.Hè generalmente cunsigliatu di utilizà 2-3 kilogrammi di ghiaccio seccu per kilogramu di merchenzie.
2. Preparazione di u containeru di trasportu:
- Sceglite un cuntainer insulatu adattatu, cum'è una scatula isolata VIP, una scatula isolata EPS, o una scatula isolata EPP, è assicuratevi chì u cuntinuu hè pulitu sia à l'internu sia à l'esterno.
- Verificate a sigillatura di u cuntinuu insulatu, ma assicuratevi chì ci hè una certa ventilazione per impedisce l'accumulazione di gas di diossidu di carbonu.
3. Caricà u ghjacciu seccu:
- Pone blocchi di ghiaccio seccu o pellets in u fondu di u cuntinuu insulatu, assicurendu una distribuzione uniforme.
- Se i blocchi di ghiaccio seccu sò grossi, aduprate un martellu o altre arnesi per rompelli in pezzi più chjuchi per aumentà a superficia è migliurà l'efficienza di rinfrescamentu.
4. Caricà Articuli Refrigerati:
- Pone l'articuli chì deve esse refrigerati, cum'è l'alimentu, i farmaci, o i campioni biologichi, in u cuntainer insulatu.
- Aduprate strati di separazione o materiali cuscinetti (cum'è spuma o spugna) per impediscenu chì l'articuli cuntattate direttamente u ghjacciu seccu per prevene i congelamenti.
5. Sigillatura di u Container Insulated:
- Fermer le couvercle du récipient isotherme et s'assurer qu'il soit bien scellé, mais ne le scellez pas complètement.Lasciate una piccula apertura di ventilazione per prevene l'accumulazione di pressione in u cuntinuu.
6. Trasportu è Storage:
- Sposta u cuntainer insulatu cù u ghjacciu seccu è l'articuli refrigerati nantu à u veiculu di trasportu, evitendu l'esposizione à a luce di u sole o à alte temperature.
- Minimizà a frequenza di apertura di u containeru durante u trasportu per mantene a stabilità di a temperatura interna.
- À l'arrivu à a destinazione, trasferisce subitu l'articuli refrigerati in un ambiente di almacenamentu adattatu (cum'è un frigorifero o un congelatore).
Precauzioni:
- U ghjacciu seccu si sublimerà gradualmente in gas di diossidu di carbonu durante l'usu, cusì assicuratevi una bona ventilazione per evità l'avvelenamentu di diossidu di carbonu.
- Ùn aduprate micca grandi quantità di ghiaccio seccu in spazii chjusi, in particulare in i veiculi di trasportu, è assicuratevi una ventilazione adatta.
- Dopu l'usu, ogni ghjacciu seccu rimanente deve esse permessu di sublimà in una zona ben ventilata, evitendu a liberazione diretta in spazii chjusi.
Postu tempu: Jul-04-2024