Magnum Ice Cream sustene l'iniziativa di "riduzzione di plastica" cù imballaggi verdi, vince u premiu per l'innovazione di imballaggio

Dapoi a marca di Unilever Walls intrutu in u mercatu Chinese, u so gelato Magnum è altri prudutti sò sempre amatu da i cunsumatori. Al di là di l'aghjurnamenti di sapori, a casa madre di Magnum, Unilever, hà attivamente implementatu u cuncettu di "riduzzione plastica" in u so imballaggio, rispondendu continuamente à e diverse esigenze di cunsumu verde di i clienti. Recentemente, Unilever hà vintu u Premiu d'Argentu à a Conferenza Internaziunale di Innovazione di l'Imballaggio IPIF è u CPiS 2023 Lion Award à u 14th China Packaging Innovation and Sustainable Development Forum (CPiS 2023) per a so innovazione creativa di imballaggio è i sforzi di riduzione di plastica chì cuntribuiscenu à a prutezzione di l'ambiente.
Unilever Ice Cream Packaging vince dui premii per l'innovazione di imballaggio
Dapoi u 2017, Unilever, a sucietà madre di Walls, hà trasfurmatu u so approcciu di imballaggi in plastica cun un focusu nantu à "riduce, ottimisà è eliminà u plasticu" per ottene u sviluppu sustenibile è u riciclamentu di plastica. Sta strategia hà datu risultati significativi, cumpresa l'innuvazione di designu di imballaggi di gelato chì hà cunvertitu a maiò parte di i prudutti sottu à i marchi Magnum, Cornetto è Walls in strutture basate in carta. Inoltre, Magnum hà aduttatu materiali riciclati cum'è imbottitura in scatuli di trasportu, riducendu l'usu di più di 35 tunnellate di plastica vergine.
Riduzzione di plastica à a fonte
I prudutti di gelato necessitanu ambienti à bassa temperatura durante u trasportu è u almacenamentu, facendu a condensazione un prublema cumuni. L'imballaggio di carta tradiziunale pò diventà umitu è ​​ammorbidisce, affettendu l'aspettu di u produttu, chì necessita una alta resistenza à l'acqua è a resistenza à u friddu in l'imballaggio di gelato. U metudu prevalenti in u mercatu hè di utilizà carta laminata, chì assicura una bona prestazione impermeabile, ma complica u riciclamentu è aumenta l'usu di plastica.
Unilever è i partenarii di supply upstream anu sviluppatu una scatula esterna non laminata adattata per u trasportu di a catena di friddu di ghiaccio. A sfida principale era di assicurà a resistenza à l'acqua è l'aspettu di a scatula esterna. L'imballaggio laminatu convenzionale, grazia à a film plastica, impedisce a condensazione di penetrà in e fibre di carta, priservendu cusì e proprietà fisiche è rinfurzendu l'attrazione visuale. L'imballaggio non laminatu, però, duverebbe risponde à i standard di resistenza à l'acqua di Unilever, mantenendu a qualità di stampa è l'apparenza. Dopu parechje volte di teste estensive, cumprese i paraguni di l'usu attuale in i congelatori di display, Unilever hà validatu cù successu a vernice idrofobica è i materiali di carta per questu imballaggio non laminatu.
Mini Cornetto usa vernice idrofobica per rimpiazzà a laminazione
A prumuzione di u riciclamentu è u sviluppu sustinibili
A causa di a natura speciale di u gelato Magnum (imballatu in un revestimentu di cioccolatu), u so imballaggio deve offre una alta prutezzione. Nanzu, l'imbottitura EPE (polietilene espansibile) era usata à u fondu di scatuli esterni. Stu materiale era tradiziunale fattu di plastica vergine, aumentendu i rifiuti plastichi ambientali. A transizione di l'imbottitura EPE da plastica vergine à plastica riciclata necessitava parechje volte di teste per assicurà chì u materiale riciclatu risponde à i requisiti di prestazione protettiva durante a logistica. Inoltre, u cuntrollu di a qualità di u materiale riciclatu era cruciale, chì esigeva una stretta sorveglianza di e materie prime upstream è i prucessi di produzzione. Unilever è i fornituri anu realizatu parechje discussioni è ottimisazioni per assicurà l'usu propiu di materiali riciclati, risultatu in una riduzione riescita di circa 35 tunnellate di plastica vergine.
Questi rializazioni sò allineati cù u Pianu di Vita Sostenibile (USLP) di Unilever, chì si focalizeghja nantu à ugettivi di "menu plastica, plastica megliu, è senza plastica". Walls esplora ulteriori direzioni di riduzione di plastica, cum'è l'usu di filmi di imballaggio di carta invece di plastica è l'adopru d'altri materiali unichi facilmente riciclabili.
Fighjendu à l'anni chì Walls hà intrutu in Cina, a cumpagnia hà innuvatu in modu coerente per risponde à i gusti lucali cù prudutti cum'è u gelato Magnum. In allineamentu cù a strategia di trasfurmazione verde è bassu di carbonu di a Cina, Walls hà acceleratu a so trasfurmazioni digitale mentre cuntinueghja à implementà strategie di sviluppu durevule. A ricunniscenza recente cù dui premii per l'innuvazione di imballaggio hè una prova di i so successi di sviluppu verde.

a


Tempu di post: Aug-25-2024