Dapoi l'intruduzioni di a tecnulugia di refrigerazione in l'anni 1920, u Giappone hà fattu passi significativi in a logistica di a catena di friddu. L'anni 1950 anu vistu una crescita di a dumanda cù l'aumentu di u mercatu di l'alimentariu prefabbricatu. In u 1964, u guvernu giapponesi hà implementatu u "Planu di a Catena Fridda", chì hà iniziatu una nova era di distribuzione à bassa temperatura. Trà u 1950 è u 1970, a capacità di magazzini friddi di u Giappone hà cresciutu à un ritmu mediu di 140 000 tunnellate annu, accelerà à 410 000 tunnellate annu durante l'anni 1970. In u 1980, a capacità tutale avia righjuntu 7,54 milioni di tunnellate, sottulinendu u rapidu sviluppu di l'industria.
Da u 2000 in avanti, a logistica di a catena di friddu di u Giappone hà intrutu in una fase di sviluppu di alta qualità. Sicondu a Global Cold Chain Alliance, a capacità di magazzini frigoriferi di u Giappone hà righjuntu 39,26 milioni di metri cubi in 2020, classificendu 10e in u mondu cun una capacità per capita di 0,339 metri cubi. Cù u 95% di i prudutti agriculi trasportati in refrigerazione è un tassu di spoilage sottu à 5%, u Giappone hà stabilitu un sistema robustu di a catena di friddu chì stende da a produzzione à u cunsumu.
Fattori chjave daretu à u successu di a catena fredda di u Giappone
A logistica di a catena di u friddu di u Giappone eccelle in trè aree chjave: tecnulugia avanzata di a catena di friddu, gestione raffinata di magazzini frigoriferi, è informatizzazione logistica diffusa.
1. Advanced Cold Chain Technology
A logistica di a catena di friddu si basa assai in tecnulugii di congelazione è imballaggio di punta:
- Trasportu è imballaggio: L'imprese giapponesi utilizanu camion frigoriferi è veiculi insulati adattati per diversi tipi di merchenzie. I camion frigoriferi presentanu rack insulati è sistemi di rinfrescante per mantene a temperatura precisa, cù un monitoraghju in tempu reale per mezu di registratori à bordu. I veiculi insulati, invece, s'appoghjanu solu in corpi apposta per mantene a bassa temperatura senza rinfrescante meccanicu.
- Pratiche Sostenibile: Post-2020, u Giappone hà aduttatu sistemi di refrigerazione di ammonia è ammonia-CO2 per eliminà gradualmente i refrigeranti dannosi. Inoltre, i materiali di imballaggio avanzati sò usati per prevene i danni durante u trasportu, cumprese l'imballaggi protettivi per i frutti delicati cum'è ciliegie è fragole. U Giappone impiega ancu cuntenituri riutilizzabili per aumentà l'efficienza di u trasportu è riduce i costi.
2. Gestione di l'almacenamiento à fretu raffinatu
L'installazioni frigorifere di u Giappone sò altamente specializate, classificate in sette livelli (C3 à F4) basatu nantu à a temperatura è i bisogni di u produttu. Più di 85% di e facilità sò F-level (-20 ° C è sottu), cù a maiuranza sò F1 (-20 ° C à -10 ° C).
- Usu Efficace di u Spaziu: A causa di a dispunibilità limitata di a terra, e instalazioni di magazzini friddi giapponesi sò tipicamente multi-livellu, cù zoni di temperatura persunalizati basati nantu à i bisogni di i clienti.
- Operazioni simplificate: I sistemi automatizati di almacenamentu è ricuperazione aumentanu l'efficienza, mentri a gestione di a catena di friddu senza saldatura assicura micca interruzioni di temperatura durante a carica è a scaricazione.
3. Informatizazione Logistica
U Giappone hà investitu assai in l'informatizazione logistica per migliurà l'efficienza è a sorveglianza.
- Scambiu Elettronicu di Dati (EDI)i sistemi razionalizzanu l'elaborazione di l'infurmazioni, aumentendu a precisione di l'ordine è acceleranu i flussi di transazzione.
- Monitoraghju in tempu reale: I veiculi equipati di GPS è di dispusitivi di cumunicazione permettenu un instradamentu ottimizzatu è un seguimentu detallatu di e spedizioni, assicurendu un altu livellu di responsabilità è efficienza.
Cunclusioni
A fiorente industria di l'alimentu prefabbricatu di u Giappone deve assai di u so successu à a logistica avanzata di a catena di friddu di u paese. Sfruttendu a tecnulugia di punta, e pratiche di gestione raffinate è l'informatizazione robusta, u Giappone hà sviluppatu un sistema cumpletu di a catena di friddu. Siccomu a dumanda di pranzi pronti per manghjà cuntinueghja à cresce, l'expertise di a catena di u friddu di u Giappone offre lezioni preziose per altri mercati.
https://www.jpfood.jp/zh-cn/industry-news/2024/11/05.html
Tempu di post: 18-Nov-2024