U Natale hè celebratu u 25 di dicembre è a ghjente si riuniscenu di solitu cù e so famiglie in questu ghjornu.
U dopu meziornu di u 24 di dicembre di u 2021, a vigilia di Natale, u ghjornu prima di Natale, tutti l'impiegati di Shanghai Huizhou Industrial si sò ancu riuniti per fà una grande festa di Natale in u nostru Centru R&D.L'impiegati anu decoratu cù cura u locu.Tutti i belli picciotti è e belle ragazze si sò vestiti per celebrà a festa.
Prima di a festa, a nostra cumpagnia hà tenutu a cerimonia di partenza di vendita 2022.
A bona nutizia hè chì Huizhou hà vistu una crescita à duie cifre in l'ultimi dui anni malgradu a situazione ecunomica severa di u coronavirus.
Prima i nostri primi trè campioni di vendita anu spartutu a so sperienza di successu.U successu ùn hè micca ottinutu in fretta.Solu accumulendu i clienti è servendu attentamente pudete ottene ciò chì vulete.
Allora u nostru GM Jack Zhang hà dettu u discorsu, hà affirmatu i sforzi di tutti i membri in 2021, è hà spressu aspittà per u sviluppu futuru di a cumpagnia.
E altre elite di vendita si sò turnate per fà discorsi.Ognunu stabilisce un scopu chjaru è hà dimustratu a so ferma determinazione di stringhje per un rendimentu più altu.
U ballu di Natale hà sbulicatu l'audienza è hà iniziatu a festa.
L'impiegati sò stati divisi in 5 squadre, è anu realizatu cinque ghjoculi cum'è u ballu di Natale, a doppia decodificazione, a consegna d'amore, u pallone è a immersione di rana.Intantu cinque prughjetti di ghjocu sò stati intercalati cù attività di rigalu.Tuttu u mondu hà cooperatu è travagliatu duru cù l'altri, luttendu per l'onore di a squadra.Immergemu in l'atmosfera di gioia è sentimu u calore di a famiglia Huizhou.È avemu finitu a festa in risa.
Cridemu fermamente chì cù i sforzi di tutti i culleghi, Huizhou hà da ottene un rendimentu più brillanti in l'annu à vene.
Stasera, mandemu una lettera à Babbu Natale, è lasciamu chì l'alci di Natale portanu i sogni di Huizhou è andemu luntanu.
Shanghai Huizhou vi augura un bon Natale è bon annu novu!
Tempu di pubblicazione: 24-dic-2021